Du betyder inte allt med det blåste aldrig kallt.

Bjuder på en mysig låt av håkan så här mitt i sommarvärmen.
Haft fullt upp hela helgen och det har hänt skit mycket, över lag har helgen varit heeelt underbar med tanke på vädret och på människorna man spenderat den med.
Lite för mycket fest och sånt har det dock blivit.
Solat hela dagen och faktiskt fått en redig bränna!Blir att leta efter en ultimat bikini nu i veckan!
Får hoppas att vädret håller i sig nu!
ska ställa klockan och gå upp o sola tiiidigt!brännan är faktiskt viktig hehe.
Ätit ben och jerrys, gått runt hela stan i flipflops och sett på film ahr jag också hunnit emd en dag som denna.
Jag älskar verkligen att ha lov!
Nu ska jag sätta på nån mysig film och somna!
Hade fiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0