RANDOM

HEJHEJ. Michelle som skriver. Fanny haar gjort misstaget att säga sitt lösenord hehe... Fanny ligger och sover nu, gårdagen var soft. Vi åt på cafe&matsal plockade körsbär, täffade två finisar som ska till åhus utan oss imorgon :( och sen stack vi på fest sent och spontant, precis som det brukar bli! Allt var KUEL. Nu tycker jag att Fanny kan vakna för alla skriver på fb att det är fint väder ute, vill steka och laga pannkakor. Fanny har huset själv (hennes bror är dock hemma) så jag tänkte flytta in som sällskap och städhjälp :)). Händer inte så mycket annars, börjat planera östersjö och något säger mig att de kommer bli aweeesome iallafall på lördagen för då är Fanny ledig från hennes baizjobb. Tänkte se om jag kan ladda upp lite random bilder för utfyllning. HOOOJ!
hittade en k00l effekt... Fanny kizzade lite...
k00leffekt                        fänni kizzar           Cancer                     Soet                       hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Fanny

bloggrape.....xD

2011-07-20 @ 16:17:47
URL: http://vafanfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0