Jag vill bara gå hem med dig.

Förlåt mig, förlåt för att jag varit en usel bloggare dem senaste dagarna.
Men det är så det blir ibland, mycket pågång ni vet, jag har jobbat och festat bland annat.
Ovan har ni lite bilder från i lördags då vi var inne i karlshamn på östesjöfestivalen.
Innan vi åkte in dit förade vi lite hemma hos julia.
Idag har jag bara tagit det lungt och haft satc marathon med amanda och michelle, med en FET godispåse på det!
Helgen har varit sjukt bra och jag är nöjdast i världen!

Kommentarer
Postat av: trolololo

hej jag undrar vilka bloggar du läser? vad får du din inspo ifrån? :)))))))))))))))))

2011-07-25 @ 16:55:24
Postat av: trolololo

hej jag undrar vilka bloggar du läser? vad får du din inspo ifrån? :)))))))))))))))))

2011-07-25 @ 16:55:36
Postat av: fanny.

hej kära fan!jag får mest inspo från simpla bloggar som, modellinglove.blogg.se,string-emil.de,kissies.se osv, hoppas du får lika mycket inspo som jag får utav dessa bloggar //xoxo vafanfanny

2011-07-29 @ 05:51:15
URL: http://vafanfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0