Gästblogg!

Hej på er alla snygga!
Detta är inte Fanny men någon många säger liknar henne nämligen hennes vän Amanda "beverly hills 90210" Johansson! Vi satt nyss och pratade om att vi alltid ska äta när vi är hemma hos mig idag blev det våfflor med glass grädde choklad kolasås, ja you got it! Vi klarade bara av att äta två var, fan jag som hade gissat på 5! Vi måste snart sluta med detta, iallafall när vi träffar våra blivande erövningar. Okej nog om våfflor och vårt ständiga ätande.
Fanny sitter nu med en knut på huvudet och hennes nya glasögon dom är COOLA! Hon har också ett hål i sina strumpbyxor, antecknar ni? Det hoppas jag att ni gör.
Nu ska jag berätta lite om Fanny för er, hon dansar som en apa med rabies och älskar att gå runt i underkläder. Hon lärde mig gå på dass i en norrländskskog och tog mig igenom smärtan av mitt första brems bett. Hon gillar palt, frukostflickan och restaurang pojken. Vi gör alltid cupcakes och våra favorit män är ben and jerry vi vill gifta oss med dom, deras snoppar ska helst smaka cookie dough.
Jag hade kunnat skriva en hel bok om denna underbara människa men det var denna som kom ut ur min skalle för tillfället, fanny jag älskar dig!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0