FESTIVALFEBER.

allihallå!HAr precis stängt min giganstiska ryggsäck som nästan spricker av dess innehåll.
Har packat, tvättat och plockat med alla prylar och kläder sedan tre dagar tillbaka och nu är jag äntligen färdig!
Har med mig diverse onödigheterna med som jag endå inte vill lämna hemma, riskerar i vilket inte att glömma nåhgot, det kan jag vara säker på.
Vi tar tåget vid 9 imorgon bitti, niiiiicce!
Är duktigt taggad kan jag tala om för er!Här hemma spelas håkan,smk,oskar,the kooks osv på full volym!
Kommer bli sååå braaaa.
Bjussar på lite inspererande festivalbilder, så där lite random.
Kameran hänger med så vi får hoppas på minst lika fina festivalbilder efter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ladda upp bilder från festivalen?

2011-06-06 @ 12:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0