Hemma från sthlm!

Hej på er! Ett bra tag sen jag uppdaterat nu.. förlåt! Har varit på resande fot så har inte velat blogga från mobilen på grund av batteri och internet. Var iallafall ute i norrtälje, utlunda måndag ocvh tisdag hemma hos Michelles mormor och morfar, super mysigt! Sen åkte vi in til city och bodde hos min farbror ute i västertorp. Väldigt nära t-banan så det var väldigt smidigt. Har ätit en massa god mat och shoppat upp nästan alla besparingar haha. Blir att leva på gröt tills mamma och pappa kommer hem från marocko imon, bokstavligen. Nu ska jag iväg till Michelle och ätaq tacos sen till Linda för mys med girlzen hehe. 
Glömde förövrigt mobilen i lägenheten och hann slänga in nyckeln i brevinkastet innan jag hann märka det så fick helt enkelt åka utan. Därför är jag nu mobillös så kommer nog bli ganska dålig uppdatering.
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0